A la Baixada dels Drets de Manresa, girant el mateix rostidor des de fa més de mig segle.
Des de 1968
L'any 1968 vam obrir les portes a Manresa amb una idea ben senzilla: pollastres, conills i canelons a l'ast, fets cada dia al moment.
Amb els anys hem anat ampliant la carta amb moltes coses més, però seguim fidels a la manera de fer de sempre: a foc lent, a l'ast, com el primer dia.
On i quan